12 Mayıs 2013 Pazar

Yüksek Lisans ve Kitap Önerisi

Ocak ayından bu yana Marmara Üniversitesi'nde Yönetim ve Çalışma Psikolojisi üzerine yüksek lisansa devam ediyorum. Hocalarımızın hepsi çok değerli, ancak Kariyer Planlama ve Şirketler üzerine ders veren hocamızın derslerini daha bir hevesle bekliyoruz. Çünkü adı üzerinde kariyerimizle ilgili ve profesyonel zekaya dair bizimle çok kıymetli bilgiler paylaşıyor. Bu süre zarfında kişisel gelişimimize de katkısı oluyor. 

Son derslerinden birinde bize Dr. Lillian Glass'ın "Ne Düşündüğünü Biliyorum" adlı kitabından bahsetti. Bende kitabı alıp okumaya başladım. 

Kitap insanları "okumaya" yönelik önemli ipuçları veriyor. Bununla birlikte iletişim kodlarını anlatarak, karşınızdaki kişilerle iletişim halindeyken, aslında ses tonunun, beden dilinin, konuşmasının neleri ifade ettiğini daha bilinçli bir şekilde anlamanıza yardımcı oluyor. Ben eskiden kişisel gelişim kitaplarına karşı biraz önyargılıymışım, son dönemde biraz daha farklı bakıyorum. Çünkü pratikte bildiğimi düşündüğüm konularla ilgili bu kitaplar sayesinde daha da farkındalığım artıyor. Bu kitabı da o yüzden önermek istedim... Her yeni şey insana birşey katıyor... 

Bu arada 20 küsür senelik iş hayatının arkasından tekrar öğrenci olmak inanılmaz bir keyif, söylemek istedim ;-) 



İyi okumalar, 
S.

12/05/2013


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder