14 Mayıs 2013 Salı

...Adam aldırma da git diyemem, aldırırım....

Mehmet Akif'in bu şiirinde haksızlığa gelemediğini nasılda güzel anlatmış... Benim gibi tüm haksızlığa boyun eğmeyenlere ithaf ediyorum... 


Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem,
Gelenin keyfi için geçmişe asla sövemem.
Biri ecdadıma saldırdı mı hatta boğarım,
Boğamazsam hiç olmazsa yanımdan kovarım.
Üç buçuk soysuzun ardından zağarlık yapamam
Hele hak namına ölsem haksızlığa tapamam.
Yumuşak başlı isem kim demiş uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez boynum.
Kanayan bir yara gördüm mü yanar ta ciğerim
Onu dindirmek için kamçı yerim, çifte yerim,
Adam aldırma da git, diyemem aldırırım
Çiğnerim, çiğnenirim, hakkı tutar kaldırırım.
Mehmet Akif Ersoy




S.
14/05/2013


1 yorum:

  1. Çok Kıymetli Selen Hanım, Kesinlikle aynı düşünceleri paylaşıyorum. Ancak kendimi ifade ederken, yaşamış olduğum psikiyatrik vakâlar sebebiyle yaptığım edepsiz üsluplar, ve dahası geri alınamayacak e-mail gönderimleri ile kendimi asla affedemiyorum. Elimden gelen birşey olsa, ayaklarınıza kapanır, binlerce kez af diler, ne yapar eder affetmeniz için yalvarırım. Ancak ne adresinizi biliyorum, hoş gelsem de yanınıza muhattap almayacağınızın son derece farkındayım. En içren saygı ve hürmetlerimle binlerce kez özürler🙏🙏🙏

    YanıtlaSil